м.Київ, вул.Лаврська,9 корп.26

(територія Києво-Печерської лаври)

тел. 280 18 34

Щодня, окрім вт

з 10 до 17:00

Календар подій

Андрій Александрович-Дочевський, виставка сценографії

На данном изображении может находиться: текст

До 100-річчя Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка.
Театр Франка та Музей театрального та кіномистецтва України представляють виставку сценографа Андрія АЛЕКСАНДРОВИЧА-ДОЧЕВСЬКОГО «Сценоманія-сценофобія».
Андрій Александрович-Дочевський, учень Федора Нірода та Даніїла Лідера, впродовж 40 років працює в театрі, 27 років є головним художником Національного театру імені Івана Франка. Його сценографічні проекти були створені у співпраці з талановитими режисерами вітчизняної сцени: Сергієм Данченком, Адою Куницею, Романом Віктюком, Станіславом Мойсеєвим, Юрієм Одиноким, Олександром Ануровим, Дмитром Чирипюком, Петром Ільченком, та іншими. На виставці представлено макети проектів сценографії, ескізні розробки до вистав, та ескізи театральних костюмів. 
«Досконало володіючи ремеслом, творячи простір, заряджений майбутніми неординарними мізансценами й надзвичайно комфортний для акторів, Андрій водночас в кожній роботі залишається не тільки інтерпретатором конкретного твору, але й тлумачем світу. Він розгадує вічні таємниці, замислюється над найсокровеннішими питаннями буття й намагається давати на них власні, вистраждані та відповідальні відповіді» - писав про Андрія Александровича-Дочевського театрознавець Сергій Василь’єв.
Представлені на виставці роботи сценографа вповні відповідають творчому кредо художника, яке Андрій Александрович-Дочевський сформулював так:
«У кожному сюжеті, глибоко, архетипічно, приховані витоки міфу.
Щоразу перед початком роботи я намагаюся віднайти чи розгадати приховану міфологему. Якщо її немає, я її створюю.
Кінець кожного століття є певним підсумком. Кожен початок століття є певним прогнозом, або переосмисленням міфу. Пошук адекватної форми – виклик і завдання. 
Форма і є змістом.
Нова форма – новий міф. І так без кінця, до скону часів».